Thursday, July 26, 2012

iyi ki doğdun SEVGİLİM...



Sevgilim,
2008, 26 Temmuz'u hatırlar mısın? Beraber kutladığımız ilk doğum günündü.
Ya sabah uyandığında başucunda bulduğun 29 adet kırmızı gülü?
Çiçekçi bile hayrete düşmüştü,kız dediğin erkek kısmına çiçek alır mıymış hiç,tabiki de alırmış,hem de bal gibi alırmış,neden almasınmış ki?
Sonra akşam yediğimiz yemeğin tadı hala damağında mı,hiç sanmıyorum,sen gördüğüm en duygusal ama en az romantik adamsın,ama ben sana bayılıyorum :)
Ama itiraf et,çok şaşırmıştın.Ya bırak Meloş,o kadar da değil diyosun içinden,biliyorum :)
Asıl vurucu hareketim yemekten sonra gelecekti,hoş sen gündüzden sezmiştin bişeyler ama yine de çaktırmadın aferin sana :) O kadar arkadaşını birarada beklemiyordun di mi,bence de beklemiyordun,çünkü çoğu yazlıktaydı,ve evet,hava çok sıcaktı,en önemlisi de Cumartesiydi,Cumartesi demek herkesin bir planı var demekti ama o Cumartesi'nin planı sendin ;) Ve geldiler,buna şaşırdın işte,tamam kabul et şaşırdın ve çok mutlu oldun.
Sonra ortadan kayboldun,ben merakla sana baktım ama sen garsonla konuşmaya dalmıştın,ne konuşuyordun şaşırdım.Mekan çok kalabalıktı,iğne atsan yere düşmezdi.Bahçede canlı müzik vardı.Sen masaya döndün,şarkıcı şarkısını bitirdi,sonra seni anons etti.Yok daha neler dedim,bu benim sürprizlerimin bir parçası değildi,o arada bişeyler olmuştu ve bende film kopmuştu.Çıktın sahneye,aldın eline mikrofonu,başladın konuşmaya ve o mahşer-i kalabalık birden sustu,herkes seni dinlemeye başladı.Ay allam noluyor,yoksa sevgilim burda şarkı söylemeye başladı ve benim haberim mi yok falan derken, 'Fido benimle evlenir misin' deyince, kulağımın içinde bir uğultu oluştu,bi başım döndü,nevrim şaştı, yanımdakilere siz de duydunuz mu falan derken o heyecanla ben sonra vereyim cevabımı dediğimi hatırlıyorum,çünkü elim ayağım boşandı,sahneye çıkacak gücüm yoktu,bütün vücudumu ateş bastı falan ama nafile,kolumdan tuttukları gibi sahneye attılar beni,evet bir filmin karesi gibiydi,herkes hayretle bizi izliyordu, ve sen parmağıma taktın yüzüğü. Alyansımı zaman zaman takmasam da bu yüzük parmağımdan hiç çıkmadı.
Senin yaptığın sürprizlerin yanında benimkiler çok sönük kaldı,yine kral sen oldun! :)
İyi ki doğdun,iyi ki benim sevgilim oldun..
İyi ki doğduk,iyi ki biz olduk.
Hayatta en çok eğlendiğim adamla evlendim.
En hakiki kavgaları seninle ettim.
Hayatımda gördüğüm en duygusal adamdın.
Adam gibi adam lafının hakkıydın.
Lunapark gibi adamsın.*
İyi ki benim kocamsın.
5 yıldır her doğum gününde seni şaşırtmak için kırk takla attım.
Dur hemen,en şaşırdıklarından birini de anlatayım,hani durup durup konuştuğumuzu.
O da hemen bir yıl sonraydı,yani 2010,26 Temmuz.Ben aylar öncesinden başlamıştım hazırlıklara.İstanbul'da yaşayan babaannen,anneannen,halan,teyzen,İsveç'te yaşayan arkadaşlarına kadar ulaşmış,hepsinden el yazısıyla sana mektup yazmalarını istemiştim.Tam 31 adet. 31. yaşına özel,31 kişi,aileden ve arkadaşlardan.Ben de siyah beyaz fotoğraflarla sana mini bir albüm yapmıştım,hatırlıyosun di mi? Buna çok duygulanmıştın ama,en çok da babaannenin eğri büğrü yazdığı o içten yazıya...Sonra gecenin bir yarısı herkesin yazlıktaki eve gelmesine,hoş arka balkona gidip de o pastayı görmesen yine anlamazdın,ama tutamadım seni,aşkım ne işin vardı o balkonda ya? Biz de hiç gitmezsin diye oraya koymuştuk! :)
Her sene bir numara yapmaya çalıştım sana ama bu sene n'apsam bilemedim,aslında bulmuştum da,eğer sen gece yarılarına kadar çalışıyor olmasaydın,yine ilginç birşeyle karşılaşman işten bile değildi.Yok yok,pastadan dansöz falan çıkarmayacaktım,o kadar da değil! Bi o kaldı ama diyorsun da,yemezler canım,pı-şıııkkk :))
Ben sana bu satırları yazarken sen şu anda karşımda mışıl mışıl uyuyorsun,bugün çok yorulmuşsun,kıyamam sana.
Kalbim pır pır ediyor şu anda.
Ömrün uzun ve sağlıklı olsun.
Nefesimiz hep birbirine karışsın.
Seni çok seviyorum sevgilim!
Çok mutlu yıllarımız olsun.
İyi ki doğdun!
  İyi ki varsın! 
<3

Meloş'un :)

*Bu cümle çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın sevgilim için kurduğu bir cümledir :)




63 comments:

  1. Yaaa gözlerim doldu okurken ve bir yandan gülümserken=) Mutlu ve SEN'li yıllar eşine. Ne mutlu ona ki senin gibi onu düşünen biriyle evli... Nice nice beraberce yıllar size=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)ne güzel dilekler bunlar! çok çok teşekkür ederim Simge'ciğim :) Hepimiz sevdiklerimizle sevdiğimiz sürece uzun yıllar çok mutlu olalım :))
      sevgiler,

      Delete
  2. ne hoş anılar, sürprizler, eşin çok şanslı bence ama sende çok şanslısın, evlilik teklifi süper olmuş, merak ettim mutlu bi evliliğin sırrı nedir desem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa di mi,gülümseten anılar,sürprizler :) çok teşekkür ederiz,galiba öyleyiz :) evet,evlilik teklifi hiç beklemediğim anda geldi,çok gafil avlandım :)
      mutlu bir evliliğin sırrı mı? hımm,aslında her ilişkinin formülü başkadır,bununla ilgili bi yazıyı bi sonraki postta yazıcam ama şöyle söyleyeyim,bi kere % 100 ve mutlak mutluluk diye bişey yok,hayatın hiç bir alanında,ilişkide ise uzun süreli mutluluk için bence gerekli olan en önemli şey 'ÖZGÜRLÜK',birbirine nefes alacağı alanlar tanımak,ilgi alanlarına saygı duymak,hem ağaç hem de orman olabilmek galiba :))

      Delete
  3. ne kadar süper!!! sen doğum yapıcamdiye uğraş adam sana bombayı orada patlatsın :) asıl süpriz sana olmuş haberin yok :D ne kadarda güzel ama
    ayrıca doğum günü fikirlerin şahane senin mektuplu dediğini ben video olarak düşündüm evlenince ilk doğum gününü öle yapmayı planlıyourm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ya di mi,aynen öyle oldu valla,hem de ne bombaydı :)) evet çok güzeldi,tabi benim ya ben cevabımı sonra demem pek hoş olmamıştı ama,sonunda çıktım sahneye ve evet,dedim..ahahahah
      evet,videolu da çok güzel olur eminim ama,eşimin ailesinin çoğu uzakta olduğundan o biraz zor olabilirdi benim için :)
      ilişkiyi böyle ufak sürprizlerle canlı tutmak ne güzel di mi? Sizin de mutluluğunuz daim olsun,çok çok mutlu olun inşallah :))

      Delete
  4. çok hoşsunuz gerçekten... Allah mutluluğunuzu daim etsin...sevgiler ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok çok teşekkür ederim :) amin,hepimizin inşallah :)
      sevgiler,

      Delete
  5. ay harika ya çok duygulandm

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) çok teşekkür ederim :)

      Delete
  6. Her satırını dikkatli dikkatli okudum... Bazen duygulandım, bazen gülümsedim ama en çok neye mutlu oldum biliyor musun? Böyle güzel bir aşka sahip olduğuna ve bunun değerini sonuna kadar bildiğine :) Eşinin doğum günü kutlu olsun. Nice mutlu ve sağlıklı seneleri hep birlikte ve böyle aşkla geçirin inşallah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkürler Didem'ciğim,hayatta en önemli değerlerden biri sanırım güzel bir aşka sahip olmak,onu canlı tutabilmek için uğraşmak,çantada keklik sanmamak :) güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim :) siz de çok çok mutlu olun,aşkınız hiç bitmesin :)

      Delete
  7. Vay arkadaş ben böyle düşünceli bi eş görmedim :) Yanınız hani olur da bi gün benim doğum günümü kutlamak isterseniz hiç bu kadar uğraşmanıza gerek yok. Pastadan dansöz çıkmasına falan gerek yok yani.. Direk kapıdan girebilir :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahha...doğum günün ne zaman,söyle de gönderelim :))

      Delete
  8. ben resmen şakır şakır agladım bu satırları okurken! evet abartmıyorum, öyle özel günümde de degilim, bugün keyfim gayet de yerinde, ama agladım. cünkü mutluluk, bir olabilmek, tek vücut tek kalp olabilmek ancak bu kaar keyifle anlatılabilir fidom! sen yazdıkca ben canlandırdım sizi gözümde. hic görmememe ragmen sinanı cizdim, sonra ikinizi sardım birbirinize. güzel bi tablo var şu an karşımda.
    sinan eniştemin dogumgünü kutlu olsun, hayatında senin gibi kanatları olmayan bi melek oldugu için her uyandıgı gün nekadar sanslı oldugunu görsün ve şükretsin. ve birbirinizi hep böyle severek, her gün biraz daha birbirinize baglanarak musmutlu bi hayat geçirin.
    bu yaş, sinanla ikiniz icin şahane sürprizlere vesile olsun. olsunki biz de sebeplenelim (sevmeye gelelim babında ahaahah:P)
    bide bu hikaye, duydugum en güzel evlenme teklifi hikayelerinden biriydi!
    imza: sizi cok seven bi dost <3
    şimdi gidip yüzümü yıkamam lazım, aglamaktan japon balıgına döndüm ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa bak şimdi ben de çok kötü oldum seni ağlattığım için,kıyamam ben sana ya :( inşallah hepimiz çok çok mutlu olalım,arada kavga da edelim ama o da ilişkinin tuzu biberi..ahahhaha
      valla sen de başıma gelen en güzel şeylerden birisin minnakım,çok seviyorum seni,tarifini yapmam gerçekten çok zor,kuvvetli bir manevi bağ senle aramdaki..
      hepiniz çok çok mutlu olalım inşallah :) o sürprizlerden yakın zamanlarda yapsak da beraber büyüse veledler :))
      yirim seni <3

      Delete
  9. Off cok duygulandıım:) Nice guzel yıllarınız olsun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. çook teşekkür ederim Çido :) amin,inşallah hepimizin çok güzel yılları olsun :)

      Delete
  10. Ne kadar güzellll :))) Sonsuza kadar mutlu ve birlikte olun! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok çok teşekkür ederim :) inşallah,amin :))

      Delete
  11. 1: sinan eniştemiz ne şşanslı...
    2: maaşallah allahım bozmasın bu güzel tabloyu...
    3: çok feci duygu patlaması yaşıyorum şuan... işyerindeyim ve "bu kız niye ağlıyo" diye millet meraklı ve anlamsız gözlerle bana bakıyo!
    4: iyiki doğmuş sinan enişte ve iyiki seni tanımış :)
    5: öpmüş müydüm ki hatırlamıyorum... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1-çok teşekkür ederim,ben de şanslıyım galiba,umarım sen de çok şanslı olursun :)
      2-amin,çok teşekkür ederim,sen daha güzellerini yaşa inşallah :)
      3-yapma ya :(
      4-çok çok teşekkür ederiz :)
      5-olsun bi daha öp,fazla öpçükten zarar gelmez :)
      6-sen ne tatlısın yahu,ben de seni öpebilir miyim aceba??
      :)

      Delete
  12. Buruş buruş olun işallah beraber, birbirinizin takma dişlerini filan takın, hep aynı yatakta yan yana yatın!
    Her aşk hikayesi güzeldir ama bazıları bi de çok eğlencelidir!
    Aşkınızın eğlence şiddeti hep böyle vasatın çok üstünde olsun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. inşallah arkadaşım,hepimiz sevgililerimizle öyle olalım inşallah da o takma diş olayı beni biraz kastı gibi sanki,o kadar yaşlanacaz mı yahu,uhuuu..:)
      of of of,ne güzel dilekler bunlar,eğlence şiddeti vasatın üstünde olsun hı,olsun tabiki de! :)

      Delete
  13. Süpriz konusunda benimle yarışabilecek bir insan buldummmm
    Yehuuuu
    Tabikisi Sen :)
    Bende her sene aylar öncesinden başlarım hazırlığa plana :)
    En son bu sene senin mektup olayın gibi bende aşkımın, yakınlarının ve sevdiklerinin "doğum günü çocuğuyla" ilgili anılarını anlattıkları sonrada doğum günü mesajlarını ilettiği bir kısa film çektim.
    Sonra bin bir çabayla kimsenin olmadığı sinema salonuna eşimi getirttim. Perdede filmi izlerken kimi zaman gözleri dolan kimi zaman kahkahalara boğulan eşim, film bittiğinde perdenin arkasından elimde pastayla beni gördüğünde gözlerinde gördüğüm mutluluk bütün uğraşlarıma değmişti :)
    Aşkımıza ve emeğimize sağlık tatlımmm ne diyelim :)
    Size bize herkese, sağlıklı mutlu ve AşK dolu yıllar diliyorum ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heyyooo!! bayılırım süprizlere kafa yoran insanlara!!süpersin! aklımdaki planlardan biri de senin yaptığın,onu ne zaman yapabilirim hiç bilmiyorum,belki 35. yaşında belki de 40. yaşında!yapacağım zaman senden tipler alacağım kesin!
      okurken tüylerim diken diken oldu,o sahne geldi gözümün önüne,muhteşem bi keyif olmalı!değmez mi hiç,o gözlerdeki mutluluk,sıcak bir sarılış :)Ellerine,emeğine,aşkına sağlık,süpersin! :)
      AŞK'ınız,AŞK'ımız,AŞK'lar hiç bitmesin,yıllara inat artsın da artsın!! :)
      çok teşekkür ederim,ben de size AŞK dolu yıllar dilerim :)

      Delete
  14. O ARKADAŞINIZ DA SİZİ ÇOK SEVİYOR. "TENCERE KAPAK" DEYİMİ SİZLE HAYAT BULMUŞ BENCE. ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ ALLAH AYIRMASIN. ÇOK DUYGULANDIM OKURKEN... YAA SİZİN BEBENİZİ HEYECANLA BEKLİYORUM. KESİZ NORMAL/SEZERYAN FALAN DEĞİL FIRLAMA YÖNTEMİYLE DÜNYAYA GELECEK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahha..doğumda yeni bi çığır açabilirim diyosun yani,neden olmasın kuzuların kuzusu,cenin bi karnıma düşeydi,fırlatması kolay olur galiba..ahahhah
      biz de seni çoook seviyoruz bitanem :) Allah hiç birimizi birbirimizden ayırmasın,hep beraber çok çok mutlu olalım inşallah <33

      Delete
  15. Mutluluğu kelimelerle ifade edebilen insanlar ne kadar da harika. Ve okuyanlara da bu mutluluğu hissettirebilmek. Daha uzun yıllar aynı heyecanlarla mutluluğunuzu yaşamanızı ve beraber sağlıklı uzun bir ömür geçirmenizi dilerim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaa..çok çok teşekkür ederim! :) o hisler azcık da olsa geçebiliyorsa ne mutlu bana :)
      Sen de sevdiğinle,sevdiklerinle çok çok mutlu ol inşallah :)

      Delete
    2. ben teeee buralardan valla da hissetmiş bulunuyorum.
      Teşekkür ederim. Bizde standartlarımızı korumaya çalışıyoruz :)))

      Delete
  16. aşkınız daımı olsun hep guzellıkler ıcınde uyanın her sabaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayy güzel dileklerini severim ben senin :) çok teşekkür ederiz,siz de öyle uyanın her sabah inşallah :))

      Delete
  17. fidooooo tebrık ederım sneı :) harıka suprızler bunlart allah sevginizi daim etsin tatlım benim... Daha çok doğumgünleri kutlayın inşallah.:)


    begumygaci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederim begüümmm :)) amin inşallah,hepimizin güzel kız :) sen de sevgilinle bir ömür çok mutlu ol inşallah :))

      Delete
  18. amanınnnn sintinin bugün doğumgünü demi .ne güzl yazmışsın canım arkadaşım.umarım bir ömür birlikte uzun sağlıklı sevgi solu çoluklu çocuklu bereketli bir hayatınız olur.ikinizide seviyoruz kuşum.ama ben yine yapamadım süprizimi neyse seneye hep bu ayhanşanın yüzünden:)
    neyse belki daha çabuk toparlanırsam yakın zamanda palatırım sintiye hediyesini:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederiz kuşumm :) biz de sizi çok seviyoruz :)
      Sana hemen Sinti'nin ağzıyla cevap veriyorum: ya bırak Mehti bu işleri,sürpriz falan yapamazsın sen,kral benim,zuhahahah :))

      Delete
  19. 1: sen aynaya bakıyosun bence kendi tatlılığını görmektesin bana tatlı diyosun haberin yok! :)
    2: öpcüğünü bekliyorum.
    3: muah :*

    ReplyDelete
  20. nasıl duygulandım anlatamam okurken bi içim çekildi. aşk sevgi işte budur. heleki şu söz nefesimiz hep birbirine karışsın beni bitirdi. hayat boyu hep birlikte ve mutlu olun...nice mutlu güzel yıllarınız olsun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok çok teşekkür ederim :) sizin de nefesiniz birbirine karışsın hep ve çok çok mutlu olsun :) amin,hepimizin çok güzel yılları olsun inşallah :)

      Delete
  21. Alem kadın görsün, ne güzel döktürmüş sevgulusune.. Ben anca niyet ederim, o bile fazla:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahh..çok teşekkür ederim,mahçup ettin beni yahu :))

      Delete
  22. Hikayeyi birinci ağızdan dinlemem rağmen sanki bambaşka birşeymiş gibi büyük bir heyecan ve ağlamaklı bir ruh haliyle okudum. Sinan güzel adam, bunu onu ilk gördüğümde anladım, gözünden içi görünenlerden, hiç kirlenmemişlerden, mantığını silkelemeyi, duygularını baş köşeye oturtmayı bilenlerden, ağzından her Meloş çıktığında karısına olan sevgisini tüm çevresine hissettirenlerden. Allah da onun bu özelliğini görerek onu seninle ödüllendirmiş. Sizi birbiriniz armağan etmiş, arkasına yaslanıp keyifle seyrediyor şu anda! Bakalım hangi kullarıma ilham verecekler diye:)

    Allah sizi torunlarınızı evlendirip dünyayı gezerken aynı yastıkta el ele ölene kadar birbirinizden ayırmasın!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ağlattın nan beni! ne güzel yazmışsın,bu sıcakta bile tüylerim 5 dakikadır ayakta bu yoruma alkış tutuyor,ellerine yüreğine sağlık.Sen de siz de o kadar güzel insanlarsınız ki,insan karşısındakini kendinden bilirmiş,o yüzden biz de size güzel geliyoruz..- 'körler sağırlar birbirini ağırlar' adlı programımıza hoşgeldiniz..ahahah - bu vesileyle çok çok teşekkür ederiz Reyhan'ım,sağol,varol,hep başımda ol! :))
      en son dileğine kocaman bir AMİİİN diyorum,bi de allam bu işe torunlarımızı evlendirmeden de başlayabiliriz,valla bak,bizde o potansiyel var,sen çabuk da duyabilirsin bu dileği :))
      tamam az sonra arayıp,ileteceğim dileğini,çok teşekkür ederiz.Bahadır'a da selamlar.Çocukların gözlerinden öperim.Hadi kalın sağlıcakla. :)))

      Delete
    2. Ne salağız biz ya, sen ağladım dedin diye ben de ağladım, senin tüylerin dik konuma geçti diye benimki de otomatikman geçti:)

      Delete
    3. hem balık hem alık derneği kurucu üyeleri olabülür müyüz kii?? :))

      Delete
  23. Bu arada Sinan'a iyi dileklerimi ilet. Çok yaşasın seni de çok mutlu etsin, zaten seni mutlu ederse kendisi de mutlu olacaktır!

    ReplyDelete
  24. Fido'm, beni is yerinde aglattin, oldu mu simdi? Niye agladigimi bile aciklayamadim:) Oyle bir sey anlatmissin ki, yine hislerini, anilarini oyle guzel kelimelere dokmussun ki nutkum tutuluverdi.
    Askin gercesi, hislisi hep goz yasi dokturur bana zaten;)
    Hep mutlu olun e mi? Iyi ki Sinan dogmus, seni boylesi mutlu etmis, bunlari hissettirmis, yazdirmis sana.
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( ya siz böyle ağladım diyince ben bi üzülüyorum,içim kıyılıyor,sonra :) işaretini görünce hemen mutlu oluyorum :))
      ama itiraf edeyim ben de yazarken boğazım düğümlene düğümlene yazdım,siz böyle diyince ben de kötü oluyorum,aşkın hakikisi beni de çok etkiler biliyor musun Sevgi kelebeğim,benim güzel,aşık,aşktan anlayan arkadaşım :)
      çok çok teşekkür ederiz,siz de hep film karelerindeki gibi mutlu olun inşallah <3 <3

      Delete
  25. Ne guzel yazmisin okudum okudum duygulandimm :)) cok sirinsiniz cok tatlisiniz hep mutlu olun hep sevin birbirinizi. Sana katiliyorum su noktada birbirime zaman ayirmak nefes aldirmak evli olup arkaas olmak bol gulmek en onemlisi cok sevdim sizi ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederim :) siz de çok tatlısınız ya,ben de size bayıldım,ne güzel anlatmışsınız kendinizi,ben de az parayla çok şey yapmak isteyenlerdenim,nasıl yapcaz onu?? :))
      bence de her ilişkide en önemli şey o,birbirine oksijen alacak alan bırakabilmek,birbirini boğmamak, beraberken de ayrıyken de eğlenebilmek :)
      hoşgeldin :)

      Delete
  26. Canım birlikte eğlenceli upuzun bir ömrünüz olsun biraz:))
    Sinan tanıdığım en tatlı komik insanlardan biri, ben eminim hiç yaşlanmayacak hep böyle yan yana can cana kalacaksınız:) İyiki doğmuş Sinan, iyiki seninle olmuş:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederiz Niyan'ım :)
      biz de seni iyi ki tanımışız,öpüyoruz seni kocaman :)

      Delete
  27. Uzun zamandir interneti buldugum anda kaybettigmden giremedim neler kacirdim die bi bakiim dedim salya sumuk oldum suan. Ah fidom ilk olarak duydugum yasanmis ve gercek olan en sahane evlenme tekliflerinden biriydi bence bunun icin bile sinan enistem bir plaketi hak edio. İkinci olarak o mektup olayi super bisi benim hic aklima gelmio boyle seyler:( insllh ikinizde cok mutlu olun sonsuza dek coluga cocuga toruna torbaaya karisin emi.. Cok etkilendim bennnn :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. canımsın benim :) çok teşekkür ederim Zeyno'm,zaman zaman boy boy plaketler veriyorum ben kendisine sen hiç merak etme ;)
      güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederiz bebeğim,siz de çok çok mutlu olun inşallah,bebelerimiz arkadaş olsun :))

      Delete
  28. ay canım bıldıgın agladım yahuu bu yazıyı okurken..babannenın egrı bugru yazısı benı aglattı sınanın evlılık teklıfı ay cok harıkaısnız ya en kocamannından masallah oyle hosuma gıttıkı bu posttt..cok etklendımmm cok sevdım sızı

    ReplyDelete
    Replies
    1. kıyamam sana ya :( babaannenin yazısında biz de çok kötü olmuştuk,bi de çok yakın bir arkadaşımızın yazısına,güzel şeyler be kelebeğim :)ayy Sinan şimdi bunu okuyunca yine bi kasılır,10 numaraydı diye diye :)) Çok teşekkürler bebeğim, ben de seni seviyore ki <33

      Delete
  29. tatlım ne güzel bir hikaye bu boyle.hep boyle suprizlerle mutlu saglıklı bir birlikteliğiniz olsun insallah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederim prenses :)amin,inşallah hepimizin,sevdikleriyle çok çok güzel yılları ve anıları olur :)

      Delete
  30. bi dahaki doğum günümüzde senden ders tüyo bilimum fikirler alacağım...

    daha da güzel yorum yapamicam hıh ben ağlamaya gidiyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itinayla sürpriz danışmanlığı yapılır bebeğim,o konuda hiç sıkıntı yok :))
      ya siz böyle ağlamaklı oldum deyince ben de bi kötü oluyorum,yapmayın yahu,hadi neşelenelim..lay lalay la lay lay.. :))

      Delete

Your comments make me happy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...